Sunday, November 27, 2011

Seminar Internet Marketing



Setelah berfikir beberapa kali akhirnya tekad untuk menghadiri Seminar Internet Marketing bersama otai internet marketing Raja Kamil a.k.a RK.

Nama RK ni sangat dekat dengan saya coz initial nama saya juga adalah RK. Beliau juga merupakan satu universiti dengan saya semasa belajar dan berkahwin dengan salah seorang sahabat saya. Walaubagaimanapun saya tidak pernah bertemu beliau secara langsung bahkan masa perkahwinannya pun saya tak dapat hadir. 

Alhamdulillah hari dapat bertemu secara langsung dalam seminar beliau. Waktu hujung2 bulan seperti ni, saya sebenarnya sangat berkira2 utk keluarkan duit. Dipelawa rakan utk hadir akhirnya nekad hadir. Cuba tanamkan dalam diri bahawa sedikit wang yang dilabur mampu memberi pulangan yang besar masa hadapan. Lagipun it's a kind of lnowliedge right? 

Apa-apa pun kehadiran ke seminar tu worth it buat saya. Semoga bisnes saya bertambah sukses dan bakal menjadi salah seorang jutawan melayu islam di malaysia...Amiinnnn... tolong doakan saya ye..

No comments:

Post a Comment